13 juli 2013

Sony Xperia Z test

Så er der kommet et nyt vidunder ind i mit hjem - Sony Xperia Z. Jeg kan varmt anbefale denne telefon - vi er færdige med iPhone, dette er en klar opgradering.




Sony Xperia Z er super hurtig, og har et meget lækkert design. Skærmen er 5", og det kræver lidt tilvending, men det viser sig hurtigt at være en fordel. Den har glas på for og bagside, men det er på ingen måde skrøbeligt, som jeg har været vandt til fra mine apple produkter.




Sony Xperia Z er en super lækker telefon, den har et rigtig godt kamera med 13,1 Mega Pixel, HDR video, og så har den intelligente sensorer der justerer lys, så du altid får de bedste billeder, uanset hvordan lyset er. Det er genialt, at en smartphone kan tage så gode billeder! Billederne herunder hvor Xperia Z ikke er med på billedet, er taget med Xperia Z.

 
Morgenen hjemme i Tuborg Havn


Strandbunden på Stranden ved Strandmøllekroen i Klampenborg her til morgen.


Stranden her til morgen mod syd.


Stranden her til morgen mod nord. Se bare hvor klare alle stenene er.


Men noget virkelig smart er at den kan tåle vand! Ja den er god nok... Du kan have den i vand i 1 meters dybde, i op til 30 min. Det er smart. Der samler sig rigtig mange bakterier på en telefon, så det er virkelig smart man bare lige kan vaske den. Læs denne artikel fra 2010: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/04/19/134839.htm.

Jeg elsker at lave mad, og her vil jeg bruge den meget - til at læse opskrifter eller tage billeder undervejs. Og så er det jo smart at man kan bruge den med våde fingre - og skylle den hvis der for eksempel kommer mel på.

Her har jeg haft den med udenfor på terrassen, og teste om den kunne tåle vand - den overlevede at komme i vandet, og har det fint. Jeg er såååå glad for min nye telefon!


    

Læs mere om Sony Xperia Z her campaigns.sonymobile.com/sony-xperia-z/?lang=da - og deltag lige nu i konkurrencen om en Sony Xperia Tablet Z - der også kan tåle vand!



Jeg har fået Sony Xperia Z sponsoreret at Sony, men dette indlæg er udtryk for min holdning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Contact From Denmark With Love

Navn

Mail *

Meddelelse *